niedziela, 17 maja 2015

Niemieckie szampony do włosów


Witajcie !

Zapewne większość z Was tak jak ja kocha piękne, pachnące, miękkie  i delikatne włosy !
Dlatego dziś przedstawię Wam kilka szamponów, które jakiś czas temu zakupiłam w Niemczech. 





1. HAIRWELL –Pflegeshampoo  Frucht & Vitamin

Szampon jest przeznaczony do włosów suchych i normalnych. Zawiera ekstrakt z moreli i prowitaminę B5. Zapach jest delikatny, słodki bardzo przyjemny. Doskonale oczyszcza i odżywia nadaje blasku  włosom. Konsystencję ma tradycyjna jak dla szamponów, w odcieniu perłowej pomarańczy.
Pojemność: 500 ml
Cena: ok. 3 zł
Ocena: 4+



  



2. HAIRWELL- pflegeshampoo  7 Krauter

Szampon zawiera 7 złożonych ziół oraz prowitaminę B5. Przeznaczony jest do włosów suchych i normalnych.  Zapach  jest dość intensywny, utrzymuje się na włosach przez dłuższy czas.   Jak dla mnie najintensywniej czuć pokrzywę. Włosy są gładkie, miłe w dotyku i świetnie odżywione.
Średnio gęsty, zielono-perłowy.
Pojemność: 500 ml
 Cena: ok. 3 zł
Ocena: 5



  


3. Elkos Shampoo Hydro

Szampon nawilżający do włosów normalnych i suchych. Bardzo słabo pachnie, wręcz nie wyczuwalnie.  Konsystencja tradycyjna, wydajny o kolorze perłowym. Słabo się pieni
Pojemność: 300 ml
Cena:  ok. 3 zł
Ocena: 3


      


4. Elkos Shampoo Volumen

Szampon do włosów słabych, mających skłonności do wypadania. Wzmacnia włosi zwiększa objętość włosa. Dzięki wyciągu z owoców i wapnia nadaje cienkim włosom zdrowy wygląd. Zawiera prowitaminę B5.  Po zastosowaniu produktu moje włosy podczas czesania aż tak nie wypadały.
Praktycznie bez zapachu. Wydajny o kolorze perłowym. Słabo się pieni.
Pojemność: 300 ml
Cena: ok. 3 zł
Ocena: 3

   




                                                       








11 komentarzy:

  1. Witaj! Nie od dziś wiadomo, że niemieckie rzeczy są lepsze od naszych odpowiedników. No chyba, że większość pytanych kłamie ;) Szampony fajne, niedrogie, tylko ciekawe czy można je kupić u nas w sklepach z niemieckimi kosmetykami i chemią. Jest ich coraz więcej, trzeba poszukać. Fajny pomysł, aby od czasu do czasu przetestować i polecić coś nie naszego. Pozdrawiam Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega ciekawy post jeśli będę miała możliwość to wypróbuje jeden z tych szamponów

    Zapraszam do mnie za każdy ślad pozostawiony na moim blogu odwdzięczam się <3
    http://wwielkimswieciekosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi jest wprost idealny dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio sama przekonałam się do produktów robionych na rynek niemiecki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim mieście jest sklep z artykułami niemieckimi , muszę zobaczyć może są też szampony :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam zwykłego pokrzywowego w litrowej butli i też mam przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam włosy przetłuszczające się, więc raczej tych nie kupię, ale warto wiedzieć, na które marki zwracać uwagę ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. oo! nigdy o nich nie slyszalam, ale wyglądają dosyć niepozornie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. te 2 pierwsze chętnie bym przetestowała ;) ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego znich niestety nie próbowałam ale może kiedyś :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń