wtorek, 16 czerwca 2015

Toniki do twarzy

Witajcie! 

Na początek chciałabym przeprosić za spóźnienie ale nie mogłam dodać notki w weekend, ponieważ mam bardzo dużo nauki.  
W dzisiejszej publikacji zaprezentuję Wam 3 toniki, które ostatnio używałam. 
Każda dziewczyna wie, jak ważne jest dla naszej skóry użycie toniku.  Osobiście nigdy nie zwracałam szczególnej uwagi jaki tonik kupuje aż do czasu, gdy trafiłam na ten idealny oraz na ten niezbyt dobry. Zapraszam do recenzji ! 



1. Tonik opuncja figowa –Ziaja
Odświeża i nawilża twarz. Przeznaczony jest do cery suchej i normalnej.
Ja ogólnie jestem średnio zadowolona z tego produktu, ponieważ bardzo szybko stracił zapach, a jak wiecie jak kocham  kosmetyki, które cudownie pachną.  Czy coś szczególnego robił na mojej twarzy, jakoś nie zauważyłam…
Pojemność: 200 ml
Cena:  ok. 4zł
Ocena: 3+





2. Aloe Active- Tonik bezalkoholowy
Doskonale oczyszcza i odświeża twarz. Zawiera aloes, allantoinę oraz witaminę A i B5.
Dla każdego rodzaju skóry. Jestem z niego najbardziej zadowolona w  końcu czuję to odświeżenie oraz przepiękny aloesowy zapach. Serdecznie polecam !
Pojemność: 200 ml.
Cena:  ok. 6 zł
Ocena: 6




3.  Oczyszczający tonik przeciw wągrom – Avon

Jak dla mnie ten produkt  praktycznie w ogóle nie ma plusów. Bardzo podrażnia moją skórę, nie zwalcza wągrów, wręcz nasila różnego rodzaju wypryski. Ogólnie nie mam problemu z trądzikiem ale po zastosowaniu tego produktu dosłownie zostałam wysypana.  Stosuje go  aktualnie tylko i wyłącznie miejscowo raz na ruski rok, jak jakaś krostka u mnie zawita to tylko ją przemywam, aby dobrze odkazić.
Pojemność  jest bardzo mała, bo zaledwie 100 ml
Cena w promocji 5,99 zł
Ocena: 2+








11 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie znalazłam swojego idealnego toniku :/ Fajnie, że napisałaś taki post. Dzięki tobie wiem, że zamawianie toniku z Avonu nie ma sensu. Miałam kiedyś od nich wersje ogórkową, ale również się nie sprawdziła. Dodatkowo podrażniła mi skórę...
    Zapraszam do mnie, byłoby miło, gdybyś poklikała w linki :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2015/06/ulubiency-maja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba najwięcej słyszałam o tonikach z Ziaji, szkoda, że ten się u Ciebie nie sprawdził :(
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  3. żadnego nie mialam :) W sumie nie używam toników, zamiast tego plyny micelarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie najlepszy byłby ten drugi, chociaż ja nie muszę używać toniku.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post :)

    Obserwuje licze na to samo i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dopiero niedawno zdałam sobie sprawę, ile znaczy dobry tonik :) Fajnie, że zrobiłaś taki przegląd :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi chyba już żadne kosmetyki nie pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ziaja wygrywa :)
    http://one-day-to-my-life.blogspot.com/ zapraszam serdecznie :* dopiero w sumie poczatkuje:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tylko ten z Avonu i bardzo dobrze się spisywał:)
    Obecnie używam Under 20 i też jestem zadowolona :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń