sobota, 18 lipca 2015

Kremy do twarzy- Nivea

Witajcie Kochani !


Kremy do twarzy są dla mnie bardzo ważnymi, jeśli nawet nie najważniejszymi kosmetykami. Niby zwykłe, pospolite ale są koniecznym wyposażeniem mojej kosmetyczki. Wybieram je z rozwagą, zwracając szczególną uwagę, aby dobrze odżywiały
 i nawilżały moją cerę, a także żeby nie powodowały podrażnień.

1. Nivea, Aqua Effect, Regenerujący krem na noc do cery normalnej i mieszanej

Jestem bardzo zadowolona z tego  produktu i ciągle do niego wracam. Konsystencje ma dość gęstą, zapach jest podobny do zwykłego, najpospolitszego kremu Nivea. Bardzo dobrze nawilża, odżywia. 
Ostatnio zostało zmienione opakowanie ze szklanego słoiczka na plastikowy, co dla mnie jest małym minusem, szklane bardziej eleganckie, masywne.
Pojemność 50 ml, może się wydawać bardzo mało ale mi pojemność ta wystarcza na około 2 miesiące codziennego stosowania. Jest więc jak dla mnie bardzo wydajny. 
Cena ok. 15 zł, ja kupiłam w promocji za 9,99 zł w Rossmanie.
Ocena: 5








2. Nivea, Odżywczy krem nawilżający na dzień

 Odżywczy krem nawilżający na dzień wzbogacony w naturalny olejek migdałowy i Hydra IQ.
Zapewnia głębokie  nawilżenie, dzięki swojej kojącej formule odżywia skórę, pielęgnująca formuła z olejkiem migdałowym jest odpowiednia dla suchej cery.
Zawsze kremy Nivea były w szklanych pojemniczkach,  a teraz zostały zmienione na plastikowe, co tak jak wyżej uważam za wadę.
Bardzo fajnie, delikatnie pachnie, konsystencje ma rzadszą i tłuściejszą. 
Pojemność: 50 ml
Cena: w promocji 10 zł w Rossmannie
Ocena:    5






3. Nivea, matujący krem nawilżający na dzień

Zapewnia głębokie nawilżenie bez zatykania porów, redukuje błyszczenie i matuje dzięki efektywnej formule kontrolującej wydzielanie serum, formuła z algami oceanicznymi rewitalizuje skórę.
Krem przeznaczony dla cery mieszanej i tłustej. Zawiera algi oceaniczne i  Hydra IQ oraz filtry UV.
Faktycznie cera nie błyszczy się co jest wielkim plusem, powoduje długotrwałe uczucie nawilżenia.
Zapach ma podobny do innych kremów z firmy Nivea
Pojemność: 50 ml
Cena: w promocji 10 zł w Rossmannie
Ocena: 5








14 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam żadnego z tych kremów, ale nie muszę bo mam cerę dość tłustą :<

    Zapraszam na nowy post o oryginalności:
    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    Oraz na zdjęcia :)
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam Aqua Effects w wersji dziennej, zużyłam kilka słoiczków :) Ale później się dowiedziałam, że pod makijaż mogę nakładać nawet tłusty krem i nic się nie dzieje, więc wybrałam bardziej odżywcze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam markę Nivea!Cały ich asortyment jest świetny.Za tych kremów stosowałam ten ostatni matujący i spisał się świetnie ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nivea rządzi! Mam nadzieję, że kiedys się na nie natknę. Cena całkiem w porządku, a według twojej oceny są bardzo dobre, więc kto wie? Może je kiedys wypróbuje? ;)

    Zapraszam do mnie: http://fashionforazmariaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sama kupiłam sobie nie dawno drugi krem. ;))
    Zapraszam na recenzję filmu → W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI :))
    Pozdrawiam. *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)
    Może wpadniesz do mnie?
    http://kaamccia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do ogolnie kosmetyków Nivea to bardzo je lubię, przede wszystkim ten typowy, biały kremik, ale tych powyższych nie znam. A co do opakowania, ja wlanie wolę te plastikowe, szkło jak dla mnie szkłem i boje sie, ze stłukę (tak, to byłoby raczej trudne, ale nie z moim talentem)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomocny post ;))
    uwielbiam kremy z nivea :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ciekawe kremy :) Ja obecnie używam na dzień kremu nawilżającego od Iwostin, a wieczorem krem z kasami Qcera. Jestem z nich bardzo zadowolona :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam krem nr 3 i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  11. Nienawidzę Nivei....
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń