sobota, 25 lipca 2015

Spray do rozczesywania włosów

Witajcie :)

Co myślicie o tym, abym pod koniec każdego miesiąca robiła Haul? Taki dość ogólny, aby pokazać Wam co w ostatnim czasie kupiłam oraz jakie kosmetyki testuje i jakich recenzji możecie się spodziewać w najbliższym czasie.  Może zakupie jakiś produkt który sami mi  polecicie, dlatego zawsze piszcie w komentarzach co chcecie zobaczyć na blogu!  A teraz do rzeczy.
Moje włosy są długie dlatego zawsze przed rozczesywaniem muszę je spryskać preparatem do rozczesywania. Zużywam je bardzo szybko, ponieważ dla uzyskania dobrego efektu muszę je często i w dużej ilości spryskiwać. 



1. Marion, Natura Silk, Jedwab w sprayu

Regenerująca odżywka bez spłukiwania do każdego rodzaju włosów. Dzięki zawartości jedwabiu i prowitaminy B5 odżywka nadaje włosom świetlisty połysk, odżywia, nawilża, nadaje miękkość i blask.
Jako takiego zapachu nie ma, dobrze sobie radzi z rozczesywaniem. 
 Pojemność: 130 ml.
 Cena: 5,99 zł w promocji 
Ocena: 4 +






2. Avon Naturals, Detangling Spray- Spray ułatwiający rozczesywanie o zapachu moreli i masła Thea

Produkt ułatwia rozczesywanie włosów, cudownie pachnie morelami- zapach utrzymuje się bardzo długo. Nie obciąża włosów, nie skleja ich. W miarę wydajny.
Pojemność: 150 ml wystarczył mi na miesiąc.
Cena: 8,99 zł
Ocena: 5






3. Rossmann, Isana Hair, Express spulung color

Odżywka do włosów ISANA przeznaczona do włosów farbowanych. Nie wymaga spłukiwania. Idealna pielęgnacja dzięki dwufazowej formie. Innowacyjna formuła czynnych substancji z olejkiem z pestek moreli intensywnie pielęgnuje i regeneruje matowe słowy, nie obciąża ich. Włosy stają się sprężyste i bardzo łatwo się rozczesują.  Dobrze sobie radzi z rozczesywaniem włosów, zapachu jest słabo wyczuwalny.
 Pojemność : 200 ml, wystarcza na 2 miesiące.
Cena: 4,99zł
Ocena: 4




4. Rossmann,  Isana Hair Express spulung rep air

Odżywka do włosów ISANA przeznaczona do suchych i zniszczonych włosów. Zawiera olejek z nasion pszenicy, wzmacnia i chroni osłabione, zniszczone i przesuszone włosy. Dobrze pomaga w rozczesywaniu włosów. Zapach praktycznie ma taki sam jak  poprzedni spray.
Jak dla mnie niczym szczególnym się nie różnią. 
Pojemność:  200ml, wystarcza na  2 miesiące.
Cena: 4,99zł
Ocena: 4















9 komentarzy:

  1. Używałam nieraz kosmetyków z tych firm i byłam zadowolona :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba kupię sobie ten jedwab w sprayu. Cena nie jest zbyt wysoka, a bardzo mi się przyda :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam tego pierwszego jedwabiu, ale nie zauważyłam jako tako jego działania na moich włosach :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie uzywalam tych sprayów
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja takich sprejów nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze żadnego z tych preparatów :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z haulem pasuje ;)
    Z tych sprei miałam ten z Avonu i się sprawdził ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ziaji są bardzo dobre spray'e ! Kosztują coś okolo 10 zł ale są warte swojej ceny. Świetny jest z delii PŁYNNA KERATYNA! Polecam serdecznie
    Zapraszam do mnie http://arrowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam cię do LBA ;)
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń