poniedziałek, 3 sierpnia 2015

21 urodziny

Witajcie Kochani !

21 lipca miałam urodziny dlatego dziś pokaże Wam, co dostałam. Ale zanim do tego przejdę chciałabym Wam przekazać, że prawdopodobnie nie długo ruszy mój kanał na youtube, który nie będzie się zbytnio pokrywał z blogiem ale mam nadzieję, że się spodoba.  Na razie nie zdradzę Wam nic konkretnego, ponieważ jeszcze nad wszystkim pracuję. 

Przejdźmy do prezentów !
Dostałam prześliczny bukiet róż od Pawła S. oraz dużo słodyczy, kubek i śliczną świeczkę  z muszelkami  oraz dużo znaczków i prześliczną kartkę urodzinowa bardzo dziękuję.
Również otrzymałam kolejny przepiękny bukiet z różnych kolorowych kwiatów od Pawła C. bardzo dziękuję.
Od Jarka  dostałam cudowna kartkę urodzinową dziękuję :)
Od rodziców otrzymałam dwie prześliczne bluzki z bardzo fajnego i miłego materiału. Nie wiem czy to nie są czasem zwierzaki z jakiejś zagranicznej bajki ale są przecudowne.   4 paski z cudownych koralików oraz dwie bransoletki.  Dostałam również „Zniszcz ten dziennik” oraz „To nie książka”    z kredkami, ponieważ od kiedy skończyłam szkołę nie posiadam już takich rzeczy  :)   Ogólnie chciałam kupić te „ książki” ale do końca nie byłam pewna czy chce ale myślę, że będą fajne.
Zapraszam do oglądania zdjęć !

























8 komentarzy:

  1. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to, co prawda mocno spóźnione, ale w 100% szczere - wszystkiego najlepszego! Prezenty świetne, zdjęcia również, ślicznie wyglądałaś :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To spóźnione wszystkiego najlepszego :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione sto lat :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia przy zakładaniu kanału i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty, wyglądałaś prześlicznie :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń