sobota, 22 sierpnia 2015

Kanał na Youtube

Witajcie Kochani !

Ostatnio niestety nie miałam czasu, aby tutaj się pojawić… Bardzo przepraszam ale starałam się pracować nad moim kanałem na youtube.  Nie mam żadnego sprzętu, dlatego ciągle staram się polepszać jakość moich filmików.
Jeżeli jesteście zainteresowani zapraszam serdecznie https://www.youtube.com/watch?v=n7mbCNrAIz4

Wiem, że pierwsze filmiki nie są idealne ale może komuś się spodoba i zostanie ze mną na dłużej.
Będzie mi bardzo  miło jeśli zasubskrybujecie  mój kanał i będziecie  tam aktywni.
Vlog nie będzie się pokrywał z blogiem, ponieważ  nie chce tutaj wprowadzać większych zmian.
Filmik będą się pojawiać we wtorki i piątki.
Pozdrawiam  !



----------------------------------------------------------------



10 komentarzy:

  1. Świetnie że poszerzasz swoje możliwości ;P Powodzenia życzę ;D
    Serdecznie zapraszam do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadnę na kanał:) Mamy prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/ +może obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak popracujesz nad filmikami to beda idealne :)

    Nowy post! :) Official Patty

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w prowadzeniu kanału :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w prowadzeniu kanału!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaglądnęłam na kanał ;)
    Powodzenia i pozdrawiam!
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę ci powodzenia.
    Też chcę zacząć nagrywać na youtubie ;)
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post u mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń